Səbət

Geri qaytarma siyasəti

Qeri Qaytarma siyasəti 

 
İstifadə olunan terminlər və anlayışlar.

 

Bu Qaydalarda istifadə olunan terminlər aşağıdakı mənaları ifadə edir:

“Simple B” MMC və / və ya Şirkət / Satıcı – “Simple B” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti (VÖEN: 1307845231, Hüquqi ünvanı: AZ1141, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Ş.Mehdiyev küçəsi 138. Faktiki ünvanı: Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, S. Sani Axundov küç., 3A, Red Plaza

Alıcı – Satıcı tərəfindən yerləşdirilən elanlara baxan, Satıcı ilə əlaqə quran və/və ya onunla malların alınması ilə bağlı müqavilə bağlayan İstifadəçi.

 

Malların qaytarılması.

Veb-sayt İstehlakçı Hüquqlarının Müdafiəsi Qanununa uyğun olaraq fəaliyyət göstərir.

“İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunun 25-ci maddəsinə və “Azərbaycan Respublikası ərazisində pərakəndə ticarət obyektlərində dəyişdirilməli olmayan malların siyahısı”  əsasən, aşağıdakı hallarda saytda alınmış keyfiyyətli malı, alındığı günü

nəzərə almadan 14 gün ərzində qaytara və ya dəyişdirə bilərsiniz:

 

a)Kosmetika və parfümeriya məhsulları istisna olmaqla alınan məhsul qüsurlu olsa; (Zavod qüsuru)

Qaytarma proseduru:

Alıcı göstərilən tələblə *XXXX qaynar xəttinə müraciət edir və malı qaytarmaq niyyəti barədə məlumat verir.
O, operatorun göstərişinə uyğun olaraq istənilən “Kontakt Home ” mağazasına yaxınlaşıb, mağazadakı məsləhətçiyə niyyətini bildirə bilər.
Malların yoxlanılması mağazada ekspert tərəfindən həyata keçirilir. Qüsur yerində təsdiqlənə bilsə, təsdiqləmə prosesindən sonra məhsul yenisi ilə əvəz olunur və ya məbləğ geri qaytarılır. 
Qüsuru yerindəcə təsdiqləmək mümkün olmadıqda, məhsul ekspertizadan keçmək üçün mütəxəssisə göndərilir.

İstifadəçi tərəfindən zədələnmiş  qüsurlu və ya sifarişə uyğun olmayan şəkildə geri qaytarılan malların həqiqətən satış zamanı belə olduğu müəyyən edildikdən sonra, Alıcıya çatdırılma xərcləri daxil olmaqla, onların dəyəri tam ödənilir.
İstifadəçi başqa ödəniş metodundan istifadə etməyə açıq şəkildə razılıq vermədiyi halda, geri qaytarılma nəticəsində İstifadəçi tərəfindən heç bir əlavə xərc çəkməmək şərti ilə, geri qaytarılan malı almaq üçün Alıcının istifadə etdiyi eyni ödəniş üsulu ilə həyata keçiriləcək. 
Sifariş blankına daxil edilmiş malların alıcısı və bu malların haqqını ödəmiş şəxs iki fərqli şəxs olduqda və müqaviləyə xitam vermək hüququndan istifadə edildikdə, sifariş üçün ödəniş edən şəxsə pul geri qaytarılacaqdır. 
 

b) Alıcının şəxsi istəyi ilə

Aşağıda qeyd olunan hallarda məbləğ geri qaytarılır:

  • Məhsul istifadə olunmayıb (istifadə izi yoxdur)
  • Təqdimat və istehlak keyfiyyətləri pozulmamışdır
  • Zavod qablaşdırması zədələnməyib
  • Tam təchiz olunmuş
  • Elektron cihazlar alarkən proqramlar quraşdırılmayıb, aktivləşdirilməyib və ya istifadə edilməyibsə
  • Bu məhsulun dəyərinin ödənilməsini təsdiq edən kassa qəbzi və ya hər hansı digər sənəd mövcuddur.


Qeyd 1: Geri qaytarma 14 günü keçməməlidir, keçdiyi təqdirdə   məhsulunun qaytarılması satıcının iradəsindən asılıdır və qaytarma, dəyişdirmə onun hüququdur. 

 
Qeyd 2: Gigiyena vasitələrinin qablaşdırılması möhürlənməyibsə, o zaman məhsul heç bir halda geri qaytarılmayacaq.

Qeyd 3: Parfümeriya, kosmetika və gigiyenik məhsullar geri qaytarıla və dəyişdirilə bilməz.

c) Alınan məhsulun satış həyata keçirildiyi vaxt son istifadə müddəti (yararlılıq müddəti) bitmiş olarsa;

Qaytarma proseduru:

Alıcı göstərilən tələblə *XXXX qaynar xəttinə müraciət edir və malı qaytarmaq niyyəti barədə məlumat verir
O, operatorun göstərişinə uyğun olaraq istənilən “Kontakt Home” mağazasına gedib mağazadakı məsləhətçiyə niyyətini bildirə bilər.
Alıcının mal üçün ödədiyi məbləğin geri qaytarılması mağazada ekspert tərəfindən malın qiymətləndirilməsindən sonra həyata keçirilir.
Ekspertizanı yerində keçirmək mümkün olmadıqda, mallar yoxlanılması üçün mütəxəssisə göndərilir.
İstifadəçi tərəfindən geri qaytarılan məhsul(lar)ın yuxarıda göstərilən geri qaytarma şərtlərinin hamısına cavab verdiyi müəyyən edildikdən sonra, Alıcıya çatdırılma xərcləri daxil olmaqla, onların dəyəri tam ödəniləcəkdir.
İstifadəçi fərqli ödəniş metodundan istifadə etməyə açıq şəkildə razılıq vermədiyi halda, geri qaytarmalar Alıcının qaytarılmış məhsulları almaq üçün istifadə etdiyi eyni ödəniş üsulu ilə həyata keçiriləcək.
Sifariş blankına daxil edilmiş malların alıcısı və bu malların ödənişini həyata keçirən şəxs iki fərqli şəxsdirsə, o zaman sifariş üçün ödəniş edən şəxsə pul qaytarılacaq.
Elektrik (mexaniki) məhsul geri qaytarma şərtlərinə uyğun gəlmirsə, Alıcıya məhsulun/məhsulların geri qaytarılmaması barədə məlumat verilir. Bu halda, Alıcı malların Satıcıya qaytarıldığı zaman olduğu vəziyyətdə onun hesabına qaytarılmasını tələb edə bilər; Satıcıya məlumat verilməlidir. Əks halda, Alıcı Satıcıdan malların Satıcıya qaytarıldığı vəziyyətdə qaytarılmasını tələb etməzsə və göndərmə xərclərini əvvəlcədən ödəməzsə və ya sözügedən malı almazsa, bu cür hərəkətsizlik Alıcının malın mülkiyyətindən imtina etməsini təşkil edəcək və Satıcıya öz mülahizəsinə uyğun olaraq onlara sərəncam vermək hüququnu verir.
 

Əlavə şərtlər:

Əgər məhsul nağdsız ödəniş yolu ilə alınıbsa, mağaza müştərisi alıcı olan banka geri qaytarma sorğusu göndərir. Məbləğ bank tərəfindən 14 təqvim günü ərzində

qaytarılır.

Qaytarma və dəyişdirmə şərtləri ilə bağlı hər hansı sualınız olarsa sosial şəbəkələr, *XXXX Zəng Mərkəzi, 050 500 80 60 WhatsApp nömrəsi ilə əlaqə saxlaya və

ya ən yaxın Kontakt Home mağazası ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

 

 

 

Şifrənin sıfırlanması

Şifrəni sıfırlamaq üçün e-poçtunuzu daxil edin.

Şifrəni təyin etmək

Şifrə dəyişdirilib
Yeni şifrə ilə hesabınıza daxil ola bilərsiniz
Qeydiyyatdan keçmisiniz
Sizin e-poçt ünvanına mail göndərilib.
E-mail göndərilib
Sizin e-poçt ünvanına mail göndərilib.
Şəxsi hesab
Şəxsi hesabın üstünlüklərindən yararlanmaq üçün daxil olmaq və ya qeydiyyatdan keçməyi tövsiyə edirik.