Qızıl Zəmanət Screen
Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız
1. Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı aşağıda adları qeyd edilən məhsullarının ekranın təmiri/ dəyişdirilməsi
imkanı yaradır.
- Smartfon, planşet, TV, Noutbuk, monitor, monoblok.
2. Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim)
gün zəmanət təqdim edilir.
3.Məhsulun ekranının dəyişdirilməsi mümkün olmadığı təqdirdə aşağıdakı cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)
Müraciət olunan tarix |
Endirim faizi |
1-ci rüb |
50% |
2-ci rüb |
45% |
3-cü rüb |
40% |
4-cü rüb |
35% |
4. Ekranın pulsuz dəyişdirilməsinin təmin edilməsi üçün digər ehtiyat hissələrinin təmirinə zərurət yaranarsa, müştəridən əlavə ödəniş
tələb edilə bilər.
- Təmir effektivliyi üçün ekrandan başqa digər ehtiyat hissəsinin ödənişli təmiri zərurəti yaranarsa, təmir məbləği edilməyənədək ekran dəyişdirilməsi
mümkün deyil.
5. Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)
QZ Screen sertifikatının qüvvədə olma müddəti |
Məhsulun dəyərinin faizi |
6 ay |
7% |
12 ay |
13% |
Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.
-
Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
-
Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı;
-
Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.
1.1 Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatıda qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya ilə eyni olmalıdır.
1.2 32+ dyum TV təmir üçün müştərinin ünvanın Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.
1.3 Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
1.4 Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.
-
Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
-
Kontakt Home- a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.
Qızıl Zəmanət Ultra (05.05.2021-24.12.2021)
Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.
1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi
bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.
- Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
- Məhsula maye keçmə halları;
- Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
- Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.
1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. ( Cədvəl 1 )
1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. ( İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi )
2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim)
günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.
- Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.
4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. ( Cədvəl 1 )
- Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir. (Cədvəl 1)
- Məhsul hissəvi satışla əldə edilibsə, məhsulun ödənişləri davam etdirilir.
- Öncə əldə edilən məhsul Kontakt Home mağazasına təqdim edilir.
- Daha öncə məhsul Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakatı əsasında təmir edilibsə, güzəştli dəyişmək imkanı qüvvədən düşür.
- İstisna: Əgər məhsulun təmiri mümkün deyilsə, güzəştli dəyişdirilmə şərtindən yararlana bilər.
(daha öncə QZ Ultra əsasında təmir edilibsə, təmir məbləği güzəşt məbləğindən çıxılacaq) - İstənilən səbəbdən müştəriyə təqdim edilən kompensassiya yalnız Kontakt Home mağazalar şəbəkəsində istifadə edilməsi üçün endirim kuponu vasitəsilə verilir.
Müraciət olunan tarix |
Endirim faizi |
1-ci rüb |
75% |
2-ci rüb |
65% |
3-cü rüb |
55% |
4-cü rüb və 2-ci il |
50% |
3-cü il |
30% |
Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.
6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)
QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti |
Rəqəmsal kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
Məişət kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
6 ay |
10% |
verilmir |
12 ay |
15% |
8% |
24 ay |
20% |
14% |
36 ay |
25% |
20% |
- Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı
seriya ilə eyni olmalıdır. - Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV təmir üçün müştərinin ünvanın Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və
təmir edilərək ünvana çatdırılır. - Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
- Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.
Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.
- Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
-
Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
-
Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.
- Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
-
Kontakt Home- a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.
Qızıl Zəmanət Ultra (24.12.2021-06.04.2022)
Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.
1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi
bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.
-
Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
-
Məhsula maye keçmə halları;
-
Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
-
Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.
1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. ( Cədvəl 1 )
1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. ( İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi)
Qeyd: Smartfonlarda, düyməli telefonlarda, planşetlərdə, notbuklarda batereya zəmanətə aid deyil. Təmir məbləği məhsulun satış qiymətindən yüksək olarsa, kompensasiya rüblər üzrə tətbiq ediləcək.
2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim)
günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.
- Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.
4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1. )
- Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir. (Cədvəl 1)
- Məhsul hissəvi satışla əldə edilibsə, məhsulun ödənişləri davam etdirilir.
- Öncə əldə edilən məhsul Kontakt Home mağazasına təqdim edilir.
- Daha öncə məhsul Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakatı əsasında təmir edilibsə, güzəştli dəyişmək imkanı qüvvədən düşür.
- İstisna: Əgər məhsulun təmiri mümkün deyilsə, güzəştli dəyişdirilmə şərtindən yararlana bilər.
(daha öncə QZ Ultra əsasında təmir edilibsə, təmir məbləği güzəşt məbləğindən çıxılacaq) - İstənilən səbəbdən müştəriyə təqdim edilən kompensassiya yalnız Kontakt Home mağazalar şəbəkəsində istifadə edilməsi üçün endirim kuponu vasitəsilə verilir.
Müraciət olunan tarix |
Endirim faizi |
1-ci rüb |
75% |
2-ci rüb |
65% |
3-cü rüb |
55% |
4-cü rüb və 2-ci il |
50% |
3-cü il |
30% |
Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.
6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)
QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti |
Rəqəmsal kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
Məişət kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
6 ay |
10% |
verilmir |
12 ay |
15% |
8% |
24 ay |
20% |
14% |
36 ay |
25% |
20% |
6.1. Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı
seriya ilə eyni olmalıdır.
6.2. Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV təmir üçün müştərinin ünvanın Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və
təmir edilərək ünvana çatdırılır.
6.3. Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
6.4. Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
6.5 Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.
Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.
-
Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
-
Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
-
Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.
-
Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
-
Kontakt Home- a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.
Qızıl Zəmanət Ultra (06.04.2022 – 14.08.2022)
Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.
1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.
- Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
-
Məhsula maye keçmə halları;
-
Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
-
Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.
1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)
1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. ( İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi )
Qeyd: Smartfonlarda, düyməli telefonlarda, planşetlərdə, notbuklarda batereya zəmanətə aid deyil. Təmir məbləği məhsulun satış qiymətindən yüksək olarsa, kompensasiya rüblər üzrə tətbiq ediləcək.
-
Əgər məhsul təmirə yararsızdırsa – müştəri məhsulun qiymətinin 10%-ini əlavə ödəməklə məhsulun 100% dəyərini kompensassiya qismində əldə edə bilər (mağazalarımızda istifadə etmə şərtilə)
2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim)
günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.
- Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.
4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)
- Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir. (Cədvəl 1)
- Məhsul hissəvi satışla əldə edilibsə, məhsulun ödənişləri davam etdirilir.
- Öncə əldə edilən məhsul Kontakt Home mağazasına təqdim edilir.
- Daha öncə məhsul Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakatı əsasında təmir edilibsə, güzəştli dəyişmək imkanı qüvvədən düşür.
- İstisna: Əgər məhsulun təmiri mümkün deyilsə, güzəştli dəyişdirilmə şərtindən yararlana bilər.
(daha öncə QZ Ultra əsasında təmir edilibsə, təmir məbləği güzəşt məbləğindən çıxılacaq) - İstənilən səbəbdən müştəriyə təqdim edilən kompensassiya yalnız Kontakt Home mağazalar şəbəkəsində istifadə edilməsi üçün endirim kuponu vasitəsilə verilir.
Müraciət olunan tarix |
Endirim faizi |
1-ci rüb |
75% |
2-ci rüb |
65% |
3-cü rüb |
55% |
4-cü rüb və 2-ci il |
50% |
3-cü il |
30% |
Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.
6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)
QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti |
Rəqəmsal kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
Məişət kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
6 ay |
10% |
verilmir |
12 ay |
15% |
8% |
24 ay |
20% |
14% |
36 ay |
25% |
20% |
-
Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı
seriya ilə eyni olmalıdır.
-
Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV təmir üçün müştərinin ünvanın Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və
təmir edilərək ünvana çatdırılır.
-
Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
-
Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.
Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.
- Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
-
Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
-
Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.
- Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
-
Kontakt Home- a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.
Sığorta şəhadətnaməsi
Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.
1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi
bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.
-
Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
-
Məhsula maye keçmə halları;
-
Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
-
Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.
1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)
1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. (İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi)
Qeyd: Smartfonlarda, düyməli telefonlarda, planşetlərdə, notbuklarda batereya zəmanətə aid deyil. Təmir məbləği məhsulun satış qiymətindən yüksək olarsa, kompensasiya rüblər üzrə tətbiq ediləcək.
2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim)
günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.
- Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.
4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1. )
- Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir. (Cədvəl 1)
- Məhsul hissəvi satışla əldə edilibsə, məhsulun ödənişləri davam etdirilir.
- Öncə əldə edilən məhsul Kontakt Home mağazasına təqdim edilir.
- Daha öncə məhsul Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakatı əsasında təmir edilibsə, güzəştli dəyişmək imkanı qüvvədən düşür.
- İstisna: Əgər məhsulun təmiri mümkün deyilsə, güzəştli dəyişdirilmə şərtindən yararlana bilər.
(daha öncə QZ Ultra əsasında təmir edilibsə, təmir məbləği güzəşt məbləğindən çıxılacaq) - İstənilən səbəbdən müştəriyə təqdim edilən kompensassiya yalnız Kontakt Home mağazalar şəbəkəsində istifadə edilməsi üçün endirim kuponu vasitəsilə verilir.
Müraciət olunan tarix |
Endirim faizi |
1-ci rüb |
75% |
2-ci rüb |
65% |
3-cü rüb |
55% |
4-cü rüb və 2-ci il |
50% |
3-cü il |
30% |
Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.
6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)
QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti |
Rəqəmsal kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
Məişət kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi) |
6 ay |
10% |
verilmir |
12 ay |
15% |
8% |
24 ay |
20% |
14% |
36 ay |
25% |
20% |
6.1. Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı
seriya ilə eyni olmalıdır.
6.2. Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV təmir üçün müştərinin ünvanın Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və
təmir edilərək ünvana çatdırılır.
6.3. Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
6.4. Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.
Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.
-
Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
-
Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
-
Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.
- Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
-
Kontakt Home- a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.
Zəmanət Plus
Zəmanət Plus Sertifikatı şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.
1. Rəsmi zəmanət müddəti bitdikdən sonra eyni şərtlər əsasında yaranan texniki nasazlıqların aradan qaldırılır;
- Zəmanətə ancaq məhsulun özündən irəli gələn texniki nasazlıqların aradan qaldırılması şamil edilir.
2. Zəmanət Plus Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq
30 (təqvim) günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.
- Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanınız var.
4. Müştəri Zəmant Plyus Sertifikatının qüvvədə olduğu müddət ərzində onun şərtlərindən istifadə etməyibsə,
bu zaman ona Kontakt Home mağazalarında istifadə üçün Zəmanət Plyus Sertifikatının qiymətinin 100 % dəyərində
endirim kuponu verilir.
- Endirim kuponu əldə etmək üçün 1 ay ərzində müraciət edilməlidir.
- Kuponunin istifadə müddəti zəmanət bitdikdən sonra 90 gün ərzində qüvvədədir.
5. Mebel kateqoriyasında olan məhsullara aşağıdakı əlavə şərtlər tətbiq edilir.
- Zəmanət Plyus Sertifikatı qüvvəyə mindiyi tarixdən hər il bir dəfə tam pulsuz kimyəvi təmizləmə imkanı (yumşaq mebellərdə);
- Zəmanət müddəti ərzində bir dəfə mebelin bir ünvandan digərinə ödənişsiz və tam təhlükəsiz daşınması imkanı;
- Fövqaladə hallar baş verdiyi halda (yanğın, subasma və s.) 100 % kompensasiya tətbiq edilir.
6. Zəmanət Plus Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 1)
Zəmanət Plus sertifikatının qüvvədə olma müddəti |
Rəqəmsal kateqoriyası: (Məhsulun dəyərinin faizi) |
Məişət kateqoriyası: (Məhsulun dəyərinin faizi) |
12 ay |
6% |
4% |
24 ay |
10% |
8% |
36 ay |
14% |
12% |
Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.
- Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
-
Zəmanət Plyus Sertifikatı;
-
Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.
1.1. Məhsul servisə təqdim edildikdə Zəmanət Plyus Sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya
ilə eyni olmalıdır.
1.2. Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV təmir üçün müştərinin ünvanın Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir
edilərək ünvana çatdırılır.
1.3. Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
1.4. Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.
- Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
-
Kontakt Home- a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.